• Opleidingen
  • E-learnings
  • Incompany
    • Incompany gemeenten
  • Docenten
    • Blogs
  • Nieuws
  • Specialisten
  • Dossiers
  • Vacatures
    • Vacature inzenden
    • Kantoren
    • Carrière
  • Stap-budget
  • Over ons
  • Contact
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Mail
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Over ons
  • Contact
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
Fiscaal Vanmorgen

  • Opleidingen
  • E-learnings
  • Incompany
    • Incompany gemeenten
  • Docenten
    • Blogs
  • Nieuws
  • Specialisten
  • Dossiers
  • Vacatures
    • Vacature inzenden
    • Kantoren
    • Carrière
  • Stap-budget
Home » Fiscus start nieuwe wervingscampagne

Fiscus start nieuwe wervingscampagne

Nieuws

25 september 2023 door Fiscaal Vanmorgen

De Belastingdienst is maandag begonnen met een nieuwe wervingscampagne onder de noemer ‘Ontdek wat jij als medewerker kunt doen voor de Belastingdienst’. Toegevoegde waarde bieden voor de maatschappij is een van de kernpunten.

De fiscus werft in eerste instantie, via video’s, online en op social media. Later volgen ook radiospots en reclame buitenshuis, zoals posters en reclameborden. ‘Er zijn genoeg redenen om trots te zijn op het werk dat je bij de Belastingdienst doet’, licht coördinator recruitmentmarketing Ferry Leeflang toe. ‘De campagne richt zich op gemotiveerde mensen met het hart op de juiste plaats die toegevoegde waarde voor de maatschappij willen hebben.’

Ook accountants gevraagd

De Belastingdienst kampt met groeiende uitstroom omdat veel mensen met pensioen gaan. ‘Daarnaast hebben we te maken met een steeds krappere arbeidsmarkt. Onze wervingsbehoefte blijft daardoor elk jaar fors. Zeker voor onze doelgroepen: fiscalisten, data-specialisten, ICT’ers, accountants en administratief medewerkers. Het is dus belangrijk dat we opvallen in deze arbeidsmarkt en onszelf laten zien als goed werkgever. Hier kun je met jouw expertise betekenisvol werk doen en maatschappelijk relevant bezig zijn.’

Voor de campagne is feedback van collega’s verzameld en verwerkt in de nieuwe campagnemiddelen. ‘De huidige campagne maakt daardoor nog beter duidelijk dan de vorige hoe belangrijk het werk van onze medewerkers is en hoe zij dit zelf ervaren.’ De medewerkers leggen uit waar het opgehaalde belastinggeld aan kan worden besteed, zoals het aanleggen van fietspaden, musea in stand houden en andere zaken die maatschappelijk nut hebben.

Categorie: Nieuws Tags: Belastingdienst, campagne, werving en selectie

Tags: Belastingdienst, campagne, werving en selectie

Gerelateerde artikelen

1 december 2023

Problematische schuldensituatie en kwijtschelding door de Belastingdienst

29 november 2023

Intermediairdagen Belastingdienst: bijdragen aan focus fiscaal dienstverlener

10 november 2023

Intrekking ANBI-status kerkelijke instelling blijft ook bij Hoge Raad in stand

25 oktober 2023

Inspectie Belastingdienst: handhaving bij signalen mogelijke fraude onder druk

Docenten

Erik van Toledo
Ruben Stam
Bob van Leeuwen
Martijn Paping
Martijn Paping
Hans Tabak
Debby Kettler
Debby Kettler
Wilbert Nieuwenhuizen
Ruben Stam
Ruben Stam
Pieter Kok
Almer de Beer
Almer de Beer
Chris Dijkstra
Chris Dijkstra
Joost Severs
Jaap Wisse
Kirsten Kievit
Albert Heeling
Ron Mulder
Patrick Wille
John Bult
Casper Mons
Teunis van den Berg
Teunis van den Berg
Bea Aarnoutse
Ewoud de Ruiter
Ewoud de Ruiter
Willem Veldhuizen
Jeroen Knol
Jeroen Knol
Loek Daemen
Geert Witlox
Alex Schrijver
Barry Willemsen
Herman van Kesteren
Marco de Weerd
Roger van de Berg
Hanneke Kroonenberg
Saskia Jacobsen
Bernard Schols
jan wietsma
Jan Wietsma
Martijn Bedaux
Arnaud Booij
Joep Swinkels
Beishuizen
Kees Beishuizen
Heleen Elbert
Bram de Nies
Bram de Nies
Marja van den Oetelaar
Chanien Engelbertink

Blogs

  • Notaris kon btw op kosten niet volledig aftrekken! 35 weergaven
  • OSS en de USA ondernemer: de O staat voor onmogelijk 13 weergaven
  • Goede doelen en btw; 5 tips waar je als goed doel aan moet denken 8 weergaven
  • Verlegging van invoer-btw in Nederland: van vooruitstrevend naar achter de feiten aan lopen 7 weergaven

Fiscaal Vanmorgen (FV) is het platform voor belastingadviseurs, fiscalisten, accountants en iedereen die geïnteresseerd is in fiscale opleidingen en fiscaal nieuws.

Fiscaal Vanmorgen is een uitgave van MOCuitgevers Vanmorgen.

 

Categorie

  • Opleidingen
  • E-learnings
  • Incompany
    • Incompany gemeenten
  • Docenten
    • Blogs
  • Nieuws
  • Specialisten
  • Dossiers
  • Vacatures
    • Vacature inzenden
    • Kantoren
    • Carrière
  • Stap-budget

Info

  • Over ons
  • Contact
  • Algemene voorwaarden MOCuitgevers Vanmorgen
  • Annuleringsvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Mail
Cookies
Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Fiscaal Vanmorgen gebruik van cookies.
  • Ik ga akkoord
  • Instellingen
  • Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van deze website
  • We gebruiken Google Analytics, netjes geanonimiseerd
  • Annuleren
  • Ik ga akkoord

Instellingen