Een callcenter moet werknemers waarschijnlijk een flinke hoeveelheid achterstallig loon gaan betalen na een uitspraak van het hof Den Haag. De tien minuten dat ze voor aanvang van hun dienst aanwezig moeten zijn op de werkplek geldt namelijk als betaalde arbeidstijd, oordeelt het hof.

